Den där jävla Sjöberg

Hej barn


Det som fan ! Kan inte den där jävla Sjöberg bara åka ut ur Mästarnas Mästare? Nehej tydligen inte ! Fan vad arg jag blir på han och hans jävla hockeyfrilla !


Men Armand är ju lätt min true love <3 Han och Brolin på pingisen, jag dog lite. "Nån som är sugen på att prata lite?" eller "Oj nu blåser det". xD


Ja och har ni inte sett programmet så förstår ni nog inte nåt. Men om ni inte har sett programmet så är ni nog mindre vetande. För man kan inte missa veckans höjdpunkt !


Förövrigt har jag jobbat idag. Det bjöd inte på mycket förutom irriterande människor och ett ständigt tänkande på mat. Japp sån är jag. Tänker bara på mat !


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0