Broder Daniel

Hej barn


Som ni kanske vet är jag och min Joel Kraft typ Broder Daniels största fan. Och om det är något jag hatar så är det folk som gör dåliga covers på denna ljuvliga musik. Som typ Anna Ternheims version av Shoreline. Den får mig att vilja spy. Men min Joel har hittat en spännande liten låt av en man som heter Anton Kristiansson. Han har tagit musiken till Wirlwind och gjort sin egna text till den, Lilla London heter låten och är helt klart lyssningsbar. :) Och det roligaste är nästan att Henke Berggrens, Broder Daniels sångare har sagt att han tycker att den är bättre än deras version. xD


Förövrigt har jag vart på Ikea idag, och köpt massa onödiga saker :D


PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0