Bloggelibloggisch

Namen mina barn

Har ni saknat mig? Inte det? Nej jag förstår er, så dåligt som jag bloggar för tillfället. Får skämmas lite för mig själv faktiskt !


Men jag har haft att stå i :O Typ umgåtts med den där horan som utnyttjar mig, firat att Freddy har nått den ljuva åldern 20 år och joppelijoppat. Ja ni hör ju själva, finns inget utrymme för bloggande där inte ! Men nu är jag tillbaka mina vänner ! Tills nästa uppehåll vill säga. Och det börjar typ nu, för nu har jag inget mer att säga er !



Full Hampus och snygg Evelina ! Det gillar vi ! :*


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu tycker jag att du överdriver... Utnyttja är ett starkt ord :O

2010-01-10 @ 19:10:39
URL: http://dendarmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0