Mästar Maraton

Hallå


Såhär en tråkig söndagkväll vad gör man inte då? Jo man tittar på det bästa programmet som visas för tillfället. På svtplay då alltså. Och jag antar att jag inte behöver berätta att det är Mästarnas Mästare jag talar om. <3



Hur kan man inte älska en småfet asglad myglande snubbe som jämt står vid grillen? xD "Har ni tävlat mycket på Malta?" Till Tomas och Tomas som tävlade inom brottning och skridsko. xD


Tomas Gustafsson, han hade med sig en hel påse adaptrar? Jag tycker det säger sig självt. xD Man älskar ju bara den ödmjuke ösgöten. Han är så mysig. En riktig mysfarbror med äckligt starka lår. Man älskart <3


Hallå det syns väl på bilden varför man älskar honom? Han är schnögg :G Men är samtidigt så jävla underbart korkad. Öh Gunde Svan, nej Gunder Hägg. xD Min favorit till förstapriset, lätt. <3


En manisk statistik nörd som äger Sjöberg. Ja man blir lite till sig.


Titta på han råå. Han är ju för söt. xD Vilken underbar man, säger inte mycket. Väger mer. Och fick alltid spö av Karelin. Plus att han bryter på finska. Man kan inte annat än älska honom? :D


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0