Malin gästbloggar!

Hej alla galningar, som läser den här bloggen! Oroa er inte, jag är en av er också haha.

Jag tänkte blogga om ingen mindre om personen som faktiskt äger den här bloggen, Evelina Lindstörm.

Eve är den bästa personen jag vet, hon är verkligen en klass för sig. Finns inte en jävel som kan ens mäta sig med henne. Hon är ju helt körd i skallen, men fan vad bäst hon är.

Det är hon som vet precis hur jag fungerar, det är läskigt hur väl hon känner mig faktiskt. Eve vet precis vad hon ska säga för att göra mig irriterad, hon vet precis vad hon behöver göra för att få mig att skratta. Och även om vi kanske ses som några av de mest oseriösaste vännerna på jordklotet så tror jag faktiskt inte att det finns många som har en sån vän som jag har. För hon vinner över alla! :)
Dessutom går hon före allting. Skaffar jag någon äcklig pojkvän någon gång i framtiden kan han ju bara slänga sig i en sopsäck i skogen om det skulle vara så att Eve på något sätt skulle behöva mig.

Jag skulle offra mitt liv för den här kvinnan, på riktigt.

Evelina Lindström & Malin Johansson = BFF <3

Puss så länge!
///Gästbloggarn Malin!


Kommentarer
Postat av: Maliin Johansson

va fint sagt !

2010-02-03 @ 17:46:18
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0