Its egoday

Hej mina älskade


Eftersom att det är min blogg och jag får göra vafan jag vill med den så har vi idag egoday ! Så jag ska bjuda er på en fotokavalkad från min och Flisans photoshoot. Okej mer min, jag bara tvinga stackars flisgris att vara med.



Jag blev bevkad av en lurig jäkel när jag sminka mig :O


Men jag slängde upp na i famnen och posa lite ist ! :D Djurplågeri på hög nivå kanske? Men titta min kisse är nazist

Om mor bara visste!

Hej <3

Är det incest att idka samlag med sig själv? Inte det alltså. Hej snygging ska vi ligga? :D

Alla som inte håller med om min gudomlighet kan få titta på mitt fina svarta nagellack !

Min make säger hej dessutom ! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0