Duuuuuuuuuuuuude!

Hej på er, det är Malin som talar här.

Visst bloggar Eve dåligt? Jaaaa! Fast nu kan hon ju inte eftersom hon har extremt viktiga saker för sig.
Jag ser att hon har skrivit att hon tycker om mig i sitt förra inlägg? :D
Jag tycker om dig också Eve, egentligen ganska onödigt att nämna eftersom alla redan vet att Eve är min bästa vän, och man brukar ju faktiskt tycka om sin bästa vän!

Jag saknar henne lite.. eller ganska mycket. Senast jag träffade henne var i fredags då jag stod och var en mystisk kund på apoteket :)
Men på fredag får jag träffa min bitterfitta igen och krama lite på henne och sånt där! Det ska bli trevligt! Vi ska bli fulla, det var längesen! Eller ja, inte för mig.. Men jag menade att det var längesen Eve och jag blev fulla tillsammans.

Gud vad hon babblar tänker ni!
Ja det är sant.
Jag ska vara tyst nu, men jag kanske återkommer med en gästblogg till! :D

PUSS & KRAAAAAAAAM
///Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0