Argeliarg

Hej kidz


Idag är jag arg. Mycket ! På två saker, Henrik Karlsson och min kamera(kan vara kamerasladden med).


Vi kan börja med Henrik Karlsson. Han måste ju vara den sämsta målvakten som någonsin har satt sin fot i Färjestads BK. Vad är killens problem? Han typ stirrar på pucken och så oj den gick i mål. Ja för om bara tittar på pucken utan att göra nåt så går den i mål, eller vem vet pojkstackarn kanske tror att han ska kunna leka arga leken med pucken. Gah, bryt hans kontrakt och sparka ut aset med huvudet före, nu på en gång !


Och då kommer vi till den andra problematiken. Min kamera, eller rättare sagt sladden till den. Eller jag vet inte, någon av dom funkar inte? Datorn hittar inte kameran när jag sätter i den. Eller tre olika datorer hittar den inte, så det är nog definitivt kameran det är fel på. Och vore kameran typ 5 år gammal skulle jag kunna acceptera detta, men nu är fallet som sådant att jag fick kameran i julklapp, så den är alltså bara drygt två månader. Det är alltså detta som gör mig något ilsk !

Åh sopa !

Bebis (min är dock mycket mindre rosa, inte rosa överhuvudtaget faktiskt )

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0