Smått och mumsigt

Döm av min lycka när det visade sig att Eurosport visade cykel förut. Ack så vackert! Tyler Ferrar ur Garmin Transitions vann, ni vet snubben ur Transitions adeptive lenses reklamen! HAHA nej det vet ni nog inte, det är nog bara jag som kan Eurosports reklamfilmer utantill :D


Igår var jag på något slags bröllop, det var fint :) Carro och Sebbe var fina :) Jag hetsåt bröllopsmiddagen med, far sa till mig flera gånger att jag inte behövde ligga i maten, men jag äter så :D Sen så begav jag,far och bror oss till hemtrakterna för lite kräftskiva. Jag var mest bara full och odräglig, men inte lika full som Karl Mann :D


Och så tog jag igen viktig kvalitetstid med Malin, vi hade ett förjävla serioustalk där ett tag. Men det var välbehövligt. Och så bölade jag lite med min andra bästis eftersom att hon ska flytta 85 mil ifrån mig. INTE OK !


Haha shit, typ mitt första idag har jag gjort blablablabla inlägg. Never again. Nie wieder.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0