Sist i Tour de France

Hoho jag titta på Enecotour förut och våran älskade Roberto Vacchi nämnde namnet på en cyklist som jag aldrig hade hört förut, han påstod att denna man faktiskt hade slutfört hela årets TDF, varpå jag tänkte "asch han kom säkert sist", och Roberto Vacchi säger "Inte så mycket att skryta med dock eftersom att han kom absolut sist". JAG SKRATTADE IAF !


Men som sagt, Eneco tour är lite av en "sämre" tävling. Dom flesta laddar upp för Vueltan som börjar nästa lördag. Så än så länge har jag känt igen typ 10 namn av 150.



I Vueltan får vi träffa favoritkillen igen :D Och hans bror som också finns att finnas på denna bild! Snubben bröt nyckelbenet på fjärde etappen av TDF men nu jävlar är han back on track! Och så givetvis svenske Gustav Larsson med, han kan nog utmana Fabian Cancellara på tempot. HOHO :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0