Jag och far

Far - Evelina! Kan du inte komma ner hit och titta på cykeln?

Snäll som jag är så kryper jag ur min varma säng och går ner till fars kalla soffa och kollar på cykel med han. Och i alla länder förutom Sverige så är det typ svinvarmt, till exempel Spanien där pojkarna cyklar för fullt, idag var det runt 35 grader i skuggan. Detta innebär givetvis att cyklister då och då duschar sig själva med vattenflaskan.


Evelina - Kan inte Andy duscha sig med vattenflaskan och så kan dom visa det i slowmotion?

Far - Kan du gå nån annastans och titta på cykel?


Här offrar man sig och tittar på cykel med far, och så tycker han att jag är jobbig :O INTE OK !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0