Dregglande män

Nu ni, nu sitter jag här och väntar på män som dregglar i grupp! Det låter konstigt kanske ni tycker då, men då ska jag förklara det för er ! Nämligen lagtempo etappen i Vuelta e Espana! Dvs hela laget cyklar, och när dom cyklar tempo brukar dom alltid dreggla gulligt :) Men jag får vänta tills 22.04, då startar första laget, och så startar inte mina pöjkar i Saxo Bank föräns efter 23, jisses! Men ändå, mina pojkar <3


Och mina hockeypojkar vann idag med. Min Dicken gjorde mål <3


Men nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack :D


Män som dregglar i grupp! Här är det Astana, vi tycker inte om dom.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 16:06:00
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0