Stay with me

Hallåja


Igår skrev jag ju om In full regalia, och jag tänker inte sluta där. Det finns tre låtar som verkligen handlar om mig, eller som jag iaf känner en djup igenkänning i. Have you ever heard a song, I'll have my way with you Frankie och allra mest Stay with me, ousch jag får rysningar av texten !


And all this time I've been so goddamn stubborn
All this time
So selfish and unkind

All this time I've been afraid
That you would see through me
That beneath the tricks and traits
There would be nothing to love

Här har ni utdrag från två olika partiter i låten, ja ousch säger jag bara ! Malin förstår helt klart vad jag menar !

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0