Sorry kids

Hejsan kids


Här har det inte bloggats ! Men jag har en anledning, egentligen skulle jag ha jobbat både idag och igår, men jag har tyvärr fått sjukanmäla mig pga av att min mage är helt knust, far min tror att jag har magkatarr men efter lite rescherande från min sida så har jag kommit fram till att det är det icke minsann ! Tur det, har hört att det är lite påfrestande nämligen !


Annars på hockeybloggsfronten finns det inte egentligen så mycket att säga. Ni kan ju dock läsa det här, det är ganska trevligt kan man säga! Fina killar och så :) Ikväll börjar dessutom den där förskräckliga finalserien, ousch fyfan !


Förövrigt kom min mor hem från Barca inatt, och hon hade köpt en jättefin klänning till mig förstår ni ! Om jag får tag på en kamera nånstans så kan ni få se den :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Är allt bra med dig idag? :)

2010-04-16 @ 15:25:54
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0