Sooo kids?

Jani kids jag sa ju att jag skulle återkomma med trevlig fakta. Om veckan för mitt blogguppehåll. Fy på mig !


Men ni förstår, måndag till torsdag blev det hard work work. Ett riktigt 9-6 jobb, så jag kan med handen på hjärtat säga att datorer var det minsta jag kunde tänka på ! Dock på torsdagkväll blev det att svira sina lurviga på krogen, gud så förträffligt ! Och jag säger då det, krogen har aldrig vart så kul som i torsdags. Vi fick ju till och med ett litet besök av Usain Bolt, HAHAHA :)


Och så i fredags mitt i min bakfylla kom ju älskade Sabina förbi, och åkte inte hem föräns imorse, fina tjejen det <3
Hon och jag firade en traditionell Slättepåsk i lördags, dock så tog vi Karl Mann under armen och drog till Töreboda. Det var fina grejjer med fina människor det <3


Men mina barn, i veckan har jag inte så mycket på agendan, så jag ska blogga sönder er !


PUSS

Kommentarer
Postat av: Maliin Johansson

jag ser fram emot det ! ;)

2010-04-05 @ 11:53:54
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0