Slutspelsblögga

Hallåja


Nej jag kunde inte hålla mig, slutspelsbloggen är till viss del tillbaka ! För jag känner att vi har lite saker att avhandla :)


Jag kollar på matchen mellan Skellefteå och HV71 nu och kommer på mig själv med att vara på helspänn och gapa och svära. Det är nästan så att man skulle kunna tro att jag hejar på Skellefteå. Men är det inte intressant, att samma lag som jag hata för en vecka sen sitter jag nu och vrålhejar på eftersom att jag har ett så innerligt hat mot laget dom möter. Ja det är lustigt vilka känslor hockey väcker hos mig !


Det andra jag tänkte att vi skulle tala om är HVs målvakt Stefan Liv. Han måste ju vara den ojämnaste målvakten i Sverige ? Och han har sannerligen en tendens att klappa igenom i dom viktigste matcherna? Som i slutspel tex? Jag menar hur många gånger måste jag nämna semifinal 7 2006 sista minuten? Hade det inte vart för Björn Melin och Stefan Liv så hade det inte blivit något SMguld för mina boys den gången. Och det känns som att Stefan Liv gör så lätta misstag, och sen i nästa sekund kan han briljera ! Nej ojämn är bara förnamnet !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0