Partypics

Tjaaa fan


Jag måste ju ge er lite info om två av helgens störtskönaste pics !


Med risk för att framstå som en copycat till Malin, men det är jag ju faktiskt, och hon min :D
Men alltså jävlar i min låda vad jag har saknat att parta med Dårarna, det blir ju aldrig en normal tillställning i dessa männskors sällskap! Fy tusan vad jag älskar er <3


HAHA, jag testade Karl Manns krypa under Bosses köksbord i lördags ! Fråga mig verkligen inte varför? Men i lördags var jag så superduperfull så att jag inte ens kan förklara hur aprak jag var ! Tycker faktiskt att bilden på mig och min bästa bff säger det mesta! Puss pårej världens bästa Karl :*


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0