Kvalserieblöggah

Hallåja


Här skare bloggas om kvalserien ! För finalserien i elitserien vägrar jag uttala mig om, ni kan inte tvinga mig !


Men kvalseriens sista omgång är precis färdigspelat, och det blev AIK som joinar Södertälje ! Detta betyder att Rögle inte längre är att elitserilag. Och det hade jag tänkt mig att vår sportchef Tomas Runken Rundqvist kunde ta och lyfta på luren och ringa Dominik Granak och böna och be för att få hem honom till dom rätta trakterna ! Så Runken nu jävlar fixar du det här !


Förövrigt tror jag AIK spelar en säsong i Elitserien sen blir det respass ner till Allsvenskan igen. Jag kolla på matchen mellan dom och Växjö förut nu, och skillnaden jämt emot elitserien är milsvid ! Dock så är det ju lite kul för AIKs målis den förre detta FBKpöjka Christoffer Heino Lindberg att få besöka dom fina kvarteren igen !



Hej Dominik ! Kom tillbaka så kan vi kramas ! :) Det gäller även dig Jonas !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tvingar dig! :D

2010-04-11 @ 21:21:27
URL: http://dendarmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0