Haaaarå !

Hallåja


Idag har jag mycket fint att säga ! Tex att Christian Berglund har skrivit på för Färjestad ! WOOOHO ! Nu är det bara tredje stora hemvändaren kvar ;) Och för att citera Bergis : - Nu är det bara "Walle" (Rickard Wallin) kvar. Kommer han inte får han stryk, hotar Berglund kompisen Wallin. HAHAH :)


Och nu när jag surfa in på Färjestads hemsida så ser jag att Färjestad har gjort klart med Rögles målvakt Nihlstorp! Det går fort och händer mycket ! Runken ligger i, två spelare igår och två idag ! Nu är det bara Rickard, Dominik och Sevc som fattas. Sen så är vi redo för att lyfta Le Mat våren 2011 !


Och för er som inte är intresserade av hockey, idag har jag vart hos fantastiska Mikaela och friserat och färgat min lejonman, ack så vackert det blev ! Ni får se nån dag :) Sen fika jag med Eve också, det var mys <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0