Fina grååå

Hallåja


Med tanke på gårdagens bloggbomb hade jag tänkt bespara er det idag. HAHA nejmen jag har haft att stå i. Först så skena jag och Malin en valvetfika, ack det var för längesen ! Skagenröra <3 Sen var det rask takt vidare mot Skövde, där jag kanske möjligtvis hade den sämsta körlektionen någonsin(skrek på växelspaken gjorde jag, min körlärare Andreas tror nog att jag inte har alla getter hemma kanske). Efter den förskräckliga lektionen tog jag mig en tur till Trängen och Eves nya lägenhet och hon bjöd mig på paradrätten Falsk Krabba, yummie !


Och det viktigaste av allt, jag har även köpt mig ett par nya fejna gråå converse, den smala modellen. Fina är dom ! Ni kanske får se nån dag :)


Och nu inväntar jag veckans avsnitt av veckans troligtvis bästa serie True Blood :G



Titta vilken snygging jag hitta här i min bärbara lille vän( ja jag använder den igen, trots att den är sämre än Stefan Liv)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0