Ett och annat smått och gott

Hallåja


Nu har jag en hel del att förtälja sen jag senaste satte min fot här. :)


I fredagskväll var det trevligt ! Min favorit Karl Mann bjöd över mig till 12an, och där vill jag lova att dom ställde till med kalas. Jag och Karl var nyktrast, och då kan jag ändå inte kalla mig själv för nykter xD Men jädrar i min låda vad roligt det var !


Men sen morgonen efter när jag skulle upp i ottan var det inte fullt lika kul. Min mor skulle ta sig en sväng till Barcelona så jag åkte med henne till Skövde för att göra alla nördars våta dröm, HÖGSKOLEPROVET ! Det var nog kanske inte riktigt min grej, men jag hade ack så trevligt sällskap av Ida hela dagen, fin tjej det !
Fullt med lumpare vare och ! Jag var ju livrädd för att springa på K, dock så är ju han kanske aningen för korkad för att göra något sådant, HAHAHA. Nejmen det hade vart jobbigt, jag har inte träffat honom sen jag dissa honom med mina bitchiaste fasoner ! HAHAH


Ja detta var väl allt av värde denna soliga dag!

Jag återkommer friendz


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0