Duuude

Hallåja


Vad gör ni kiddoz? Idag har vart en ganska menlös dag. Jag var på jobbet under början av dagen. Det var ganska menlöst, eller ja Anna var ganska rolig, hon tyckte nämligen det var roligt att vara irriterande, så jag bad henne gå hem. Hoho. Men till slut blev faktiskt klockan hela 14.00 och jag fick sällsamt traska hemmåt. Dock så blev jag lite självmordsbenägen i en badrumsaffär innan, det är ingen lek att gå in i en sådan med min mor ska ni veta ! Men väl här hemma så har jag impulshoppat bhar, för er som undrar :D HAHA Herregud, mitt tråkgiaste inlägg någonsin kanske? YES !



Men gud nu minns jag ju vad jag skulle tala om, jag drömde världens konstigaste dröm inatt, jag lovar ! Jag berätta om den för Malin, och hon höll på att smälla av xD Det var faktiskt så pass att jag var lycklig av det faktum att jag vaknade av världens värsta magkramp, jag tror aldrig jag har vart så tacksam å mina magproblems vägnar förut ! HAHA


Men nej ni, nu ska jag ägna resten av kvällen åt The Good vife och Cougar town, två starka kvinnor, det gillar vi !


PUSS



Hej dude


EDIT. Fick skriva om typ halva inlägget för jag verkar har vart full nyss, var typ fullt med fel. Heja mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0