Duktiga tjejen

Hallelåja


Idag har jag ju vart superduktiga tjejen. Imorse blev det en tur till arbetsförmedlningen, varför känns det som att dom förminskar en som person så sinnesjukt var gång man är där? Jag diskuterade det och allt annat som dom inte klarar av med en supertrevlig tjej vid namn Johanna tror jag som går i samma grupp som mig. :)


Anyways. Nu på eftermiddagen har jag verkligen vart duktiga tjejen numero uno och tagit tag i allt vad utbildningar heter och regristrerat mig på Studera.nu, kollat upp alla utbildningar jag ska söka osv osv. En klapp på huvudet tack? :D


Förövrigt hade jag tänkt påvisa att Broder Daniel är ett av få band som klarar av att göra sin egna musik till en riktig öronvåldtäckt ! Men för att citera älskade Henkebenke(som är påtagligt aspackad i detta klipp) "Musik ska vara ett avtryck av själen och inte en duktig musikers plötsliga infall"



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0