Det bästa med slutspel

Hallåja


Såhär nu i år när mina boys inte får lyfta Le Mat så måste jag ju säga att det trevligaste med slutspelet är alla dessa skägg. Jag blir ju helt fnittrig, tänkt att enbart ett attribut hos män kan göra mig så fnittrig. Alla män, kör raggningsrepliken vill du pilla i mitt skägg? Jag är fast sen, jag lovar! HAHA Ja herregud, jag har det inte lätt !


Jag menar kolla bara på Rickard här närmast i bild, man vill ju bara pilla lite, inte bara pga av skägget, det är ju Rickard Fucking Wallin vi snackar om, jag vet ju iaf att Karl Mann är sugen ! HAHA



Eller titta här på min trolovade, han har ett riktigt härligt "jag har inte rakat mig på ett par dar skägg". RAOUWR ! Han skulle så få skjuta i mitt mål !


Herregud vad jag inser att jag låter som en överkåt snusktant för tillfället ! Jag ursäktar om någon känner sig obekväm !


PUSS

Kommentarer
Postat av: Gusten

faaaaaan va du ligger i :)

2010-04-08 @ 02:59:34
URL: http://arbetarbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0