Den nye sportchefen och hans talangscout

Hallåja


Jag och far har inte varit helt nöjd med Tomas Rundqvist första år som sportchef, jag menar bara det faktum att vi kallar honom för runken kanske säger en hel del. Så vi kom på att far kan ju bli sportchef ! Ja han själv påstår iaf att han skulle sköta jobbet utmärkt? Hmm? Men i vilket fall som helst gav jag förslaget att jag kan vara hans talangscout ! Dvs personen som åker omkring och scoutar nya spelare typ!


Och vet ni vad far påstår då? Att jag bara kommer scouta spelare som jag tycker är snygga? :O Okej han har rätt, det skulle. Men tänka sig Färjestads bk skulle ju lätt bli elitseriens snyggaste lag, hoho !


Och jag som en kvinna måste ju faktiskt erkänna att även om jag lever för hockey och ser det lite som min religion så är det ju delvis för dom trevliga skäggiga muskulösa männen som spelar, men allra mest pga av min kärlek till Färjestad och sporten som sådan, männen är ju bara ett trevligt plus. HAHA :)



Heino som igår med sitt Aik blev klar för Elitserien igen. Framtids mannen Rickard, om han bara får tummen ur och kommer hem till Färjestad igen kommer älskade Rickard leda oss in i framtiden. Och allas vår älskade Kåberg, mannen med dom vita handskarna ! <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0