Beroendeframkallande

Hallåja


Här sitter jag och väntar på att säsongen 10/11 ska börja, för jag är så sjukt sugen på att gå på hockey ! Jag vill känna den där känslan när man har så mycket adrenalin i kroppen så att man skulle kunna springa tio varv runt arenan. Jag vill känna euforin som blir vid ett mål och alla bara gapar av lycka ! Jag vill känna stämmningen i hallen innan nedsläpp när alla vrålar med i På den sköld du klär ! Jag vill till och med känna av bitterheten vid en förlust. Så beroende av ishockey är jag. Skulle det gå injicera i venerna skulle jag göra det ! Och nu när det dessutom känns jävligt bra med spelarläget inför det här säsongen så vill jag bara ha den nu nu nu !


Spela hockey året om? JATACK



JJ vår hjälte ! Jag var där, och jag grät för det var så fint :')


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0