Vem är du och vad har du gjort med Evelina?

Hallåja



Jag och Sabina ville uppföra oss som tjocka människor. Så vi bakade en kladdkaka, eller snarare jag bakade den. Och den blev alldeles gudomlig. :O Ni som känner mig vet att detta är något jag aldrig förut har lyckats med, utan jag är ganska bra på att misslyckas med diverse bakverk. Men tänka sig att även jag kan !



Jag och Malin står som förlovade på FB! Det har vi ju iofs vart länge, men nu så står det på FB med. Alldeles underbart ! :)


Jag längtar till helgen ! Efter Malin,Freddan och Hampus. Saknar dom dårarna. Och de andra dårarna med för den delen.


Men jag återkommer för nu ska jag fortsätta se på Sweet Home Alabama, aaah hennes mans ögon, man druknar i dom ! :G


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0