Svininfluensan? Oh yes !

Hallåja!

Jag är om möjligt ännu sjukare idag, har typ knarkat näspray utan att nåt händer, och sitter och hostar som en jävla idiot. Inte ok ! Och inte finns det nåt spännande att göra, ingen att prata med på msn eftersom att alla jobbar eller går i skolan. Så det finns flera negativa saker med arbetslöshet än ekonomin. Tänk om jag tex vill prata med Malin, går det då? Nej för hon vet iaf vad hon vill göra med sitt liv och är duktig och går i skolan. Själv sitter jag här hemma och ruttnar, men det är ju trevligt det med ! Plus att jag har faktiskt en sak som jag behöver prata med Malin om :O Så jag får väl slänga iväg ett sms.

Det positiva är dock att jag sitter här och lyssnar på Samtidigt Som, dom är bla. Med allt ont kommer nåt gott, och i detta fallet är det nog ändå Samtidigt Som.

Det var en kväll som tusen andra, men du vi lever vi idag för att vi fann varandra <3


Men jag återkommer
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: sara

men jag joinar snart de arbetslösas klubb ;D då kan vi prata :D

2009-09-01 @ 14:45:40
URL: http://detarsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0