Städa hela dagen lång, INTE !

Hallåja

Idag måste jag tydligen städa, eftersom att Emma och Stavhag kommer hit imorn. Men vafan, Stavhag bodde med mig ett helt år? Hon om någon bör ju veta att jag inte är den mest ordningsamma personen i Sverige. Så vafan ska jag städa för? Men får väl ta och göra det iaf, lär bli ett sånt jädra liv på mina föräldrar annars. Och det orkar jag inte. Men det får bli lite Lasse och SS så klarar jag det nog. Ja nu mena jag givetvis inte SS som i Schutzstaffeln och inte SS som i Sandra Stavhag utan SS som i Samtidigt Som.


I dina ögon
var det lättare att va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon
<3


Men jag återkommer
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0