Sonntag

Hallåja



Söndag
idag då. Och vad ska man hitta på? Ja jag vet inte, men det är ju värsta najs wetter ute, så man kanske kan gå ut lite. Ja jag tycker att det är kul att sticka in med tyska ord i meningarna ! :D Die sonne scheint !

 

Igår innan jag skulle sova titta jag på Macken ! Hur bäst är inte det på en skala? Farsan jag vill ha en synth är det mest klockrena sen dackefejden typ ! Och när jag låg där i min säng så ringde Malin och hade spännande info! Ja jag säger då det xD Hade man satsat pengar på det hade man inte blivit rik ! Och det är fanimig fascinerande hur patetiska vissa människor kan vara, och det får mig fan att undra hur jag kunde känna bara för några veckor sen ! Men nog talat om sånt.

http://www.youtube.com/watch?v=0OyXar-BGFg Jag älskart !

 

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

"Och när jag låg där i min säng så ringde Malin och hade spännande info!"

för fan, du får mig ju å låta som en jävla skvallertant xD

2009-09-20 @ 16:23:22
URL: http://dendarmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0