Sleepy

Hallåja


Gick upp för typ en halvtimme sen,  idag har jag baskemig vart trött, kunde inte somna inatt, föräns jag slog på tvn och tittade på The X-files, alltid lika sövande ! Men nu har jag ätit lite frukost med betoning på lite. Ska göra iordning mig och sen gå till Konsum, måste köpa mig en general känner jag, har inte haft min general sen i måndags, börjar bli lite jobbigt nu faktiskt !



Idag äre den stora nollningen, jisses ! Jag minns våran som igår, det är ju typ ett år sen nu. Man stog och skrek på de stackars småbarnen när de rullade sig i två år gammal mjölk, surströmming,fimpar och annat mycket smått och gott. Och givetvis ett bad i det vidriga träsket. Men det har jag hört rykten om att årets nollor inte heller slipper.


Eliten ! Jag och Min Tilda <3 Och nej jag har inga planer på försök till blont hår som snarare är gult och hellugg igen, så alla vet det !

Jag, Diane och Linn när vi skulle nollas. Detta är innan så nu ser vi ganska städade ut. På min lapp står det "Det är jag som är eliten, 3orna är skiten" Inga glada miner där, det fanns inte en centimeter i mitt ansikte som inte var fyllt med spritpenna. Sen så var en hel del träskvatten inblandat med. Man var ofräsch helt enkelt ! Och nej rött långt hår är inte heller en återkommande frisyr !


Men nog med nostalgi, om jag någonsin ska hinna till Konsum och tillbaka och laga mat och diska innan Sabina kommer hem från skolan får jag baske mig skynda på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0