Sleepless in Slätte

Hallåja


Jädrar i min låda vad trött jag är, kunde inte somna inatt. Låg och tänkte på massa, typ en kväll med mycket minnesluckor. Tror jag har sovit dåligt med för den delen. Men nog bölat om det. Jag har en del att stå i idag. Ska börja med att smälta frukosten och sen gå ut och gå, funderar nästan på 5an. Det var längesen ! Kanske allt för längesen, jag kanske dör om jag går 5an. Men jag vill röra på mig !

 

Förövrigt är jag på sånt sjuhelsikes hockeyhumör så det inte är sant ! Vill bara gotta mig i hockey! Och då kan jag komma med nyheten att både Johan Motin och Mikael Johansson som lämnade Färjestad för NHL spel nu har förpassats till farmarligan. Ja så kan det gå när man överger sitt lag! Verkar jag bitter? Nesch, inte jag inte !


Förvrigt fann jag en bild på en riktig goding, man vill ju bara bita i henne ! Nej men jag har lite av en självförtroendesvacka så jag försöker intala mig själv om att jag är det hetaste jag har sett !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0