Skogshuggarn

Hallåja

Imorse väckte min bror mig halv 10, för vi hade tydligen fått i uppdrag att åka till sommarstugan och hjälpa farfar. Så jag har vart skogshuggarevelina hela dagen och hjälpt farfar med att bära massa ris och rullat stubbar och haft mig, är ganska så trött nu kan man säga. Men farfars bror tyckte faktiskt att jag skulle satsa på skogsarbete ist för turism? Jag vet inte det ja, inte för att jag vill jobba med turism ( jag är ju liksom bara utbildad inom det ) men jag vet inte om skogen är nåt för mig? Lite för svettigt och skitigt för min del tror jag. Och när jag stog där och rev i riset så fick jag helt otippat almedals första måndagen i mars på hjärnan. Hade nästan glömt bort att den låten ens existerade. Men minsann, nu sitter jag här och lyssnar på den.


Dock så hade jag lätt snyggaste outfiten på mig, synd att det inte finns nån bild, för jädrar i min låda vad hett det var ! Lite trailer trash möter skogshuggare. Jag bara älskart !  


Men jag återkommer
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0