Saknar fredagskänslan.

Hallåja

Jag kom på en sak förut idag, nu när jag är arbetslös och inte gör nåt direkt om dagarna så har jag tappat den där mysiga fredagskänslan. Den där känslan som säger åh vad gött med helg nu ska jag supa tills jag stupar. För mig skulle det kunna vara vilken veckodag som helst för tillfället. Inte ok.

 

Men så mina barn? Vad ska vi hitta på ikväll då? Sitta och ruttna bort kanske? Ja kanske det, annars har jag en slatt vodka kvar, kanske skulle klunka skiten och se vad denna fredag kan bjuda på.



Alltså herregud, jag verkar ju vara så himla positiv i mina inlägg hela tiden. Man går in på min blogg och verkligen känner glädjen och positivteten komma strömmandes. INTE !


Nej det här inlägget skrev jag egentligen bara för att jag vill bjuda er på bilder på en riktig snygging. Evelina tror jag hon heter. Och ja eftersom att det är min blogg så får jag bjuda på tusen bilder på mig själv. Jag bryr mig inte om ni inte vill se. Jag laddar upp iaf. MIN BLOGG, SÅ DET SÅ !

Det är ju så att man druknar i hennes snygghet ! Tänk om man ändå kunde få se ut sådär hörrni!

Nej jag har inte påstått att jag är seriös idag.


Kommentarer
Postat av: Maliin

Sjukt snygg äru!

2009-09-06 @ 21:57:40
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0