På färd med mor

Hallåja



Idag har jag och mor vart på färd över länet. Först skulle vi bara till Mariestad för jag skulle på möte och hon skulle köpa kamera. Men imorse gick hennes ring sönder. Ja detta är inte en vanlig skitring från smycka utan från Silverknappen i Lidköping, så vi åkte dit ! Och jag blev en tröja och ett par jeansleggings rikare, och min snälla mor betalade tröjan, miihihi ! :D Och på silverknappen testade jag en ring som matchar mitt halsband. Men 970 kr? Jag får nog bli rik först ! Och på vägen hem så tog vi oss en tur till Familjen Dafgård i Källby ! Vi är jämt ute på sådana trevliga färder min mor och jag !



Nu ska jag mysa i min nya tröja resten av kvällen !


Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs med nya kläder !

2009-09-28 @ 18:33:23
Postat av: Maliin

glömde namnet (a)

2009-09-28 @ 18:34:13
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0