Msn i min röv

Hallåja


Idag eller snarare nu ikväll är inte jag och msn bästisar. Det var nån skit om att jag var tvungen att uppdatera, men det funka inte på min dator. Så jag fick lite av ett psykbryt, nu är jag ganska lugn igen. Jag har bakat en kladdbaka, och Gusten har muntrat upp mig, han är bra på det den mannen ska ni veta ! Jag känner också att jag behöver Tobbes psyksms, ja han är inte psyk, bara lite underlig men jävligt rolig, hans sms får mig att skratta. Så jag får nog smsa han och säga att det är synd om mig för att jag får psykbryt, då kommer han säkert svara att jag kan få städa hans lägenhet för att lugna ner mig eller nåt. xD Jävla idiot, jag vet !


Men nu ska jag leka tjockis och äta av min kladdkaka !


PUSS :*

Kommentarer
Postat av: gusten

TJOHO FET STIL PÅ MIG

2009-09-17 @ 01:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0