Mittwoch

Hallåja


Nu äre onsdag, och dagen känns för tillfället iaf bättre än igår. Det skulle iaf jag kalla en fördel.


Oh jisses, jag kollade på O.C igår. De sista avsnitten i säsong 2, och jädrar i min låda vad det slutade spännande ! Så jag vill se säsong 3 nu nu nu ! Och så knarkar jag en låt som är med i sista avsnittet med, Imogen Heap - Hide and seek. Bra skit !


Förövrigt då? Ja förövrigt har jag icke så mycket att säga. Mitt liv står inte för så mycket bloggmaterial för tillfället. Förutom att jag tänker för mycket då. Men de tankarna är jag för stolt för att skriva ner, så jag låter dom gnaga i mig. Haha dålig fucking idé jag vet ! Men eftersom att min stolthet är i klass med Mr. Darcys så hamnar dom inte här ! Ja och ifall ni inte vet vem Mr. Darcy är så har ni missat världshistoriens bästa film, och det var ju synd för er !


Hajkaj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0