Massa mys

Hallåja



Nu är jag hemkommen igen ! Men jobbandet gick alldeles super, kanske inte allt för mycket att göra. Men jag överlevde! Sen så vart det hem till Malin för mys på hög nivå ! Vi tänkte dock gå och lägga oss vid nio för att vi var så nedrans trötta men då dök Freddan och Dick upp. Så det blev fia med knuff och kortspel. Ja vi är pensionärer, and we like it ! Sen så ringde Tobbe, Emelie och Sofie med. De har verkligen inget bättre för sig än att ringa mig när dom super. De är dåliga ! Det är därför det blir whatstone för mig i november, måste ju lära flickorna och pojken hur man gör !



Nu sitter jag här och lyssnar på L.W, lite repeat på Jag fattar alltihop ! Men som jag och Malin prata om igår. Att det finns textrader som verkligen är jobbiga att lyssna på för det känns som att han har tittat in ens hjärna och sen skrivit en låt om det. Jag drömde om dig inatt, det väckte gamla minnen, jag fick aldrig en chans



Men vi säger så :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0