Jorå så atte

Hallåja


Uttråkad är ett för svagt ord för att beskriva mig för tillfället. Jag har så tråkigt att jag skulle kunna roas av att sitta och glo på när mitt nagellack som jag nyss målade torkar. Dock tror jag det redan har torkat, så där sprack den idén. Och jag har inget roligt planerat för helgen heller? Så inget roligt att se fram emot där heller. Jag kan ju lika gärna gå och gräva ner mig i ett hål i marken, är nog roligare där ! Och jag vill inte bara gå hemma här i Slätte heller. Vill fanimig åka tillbaka till Whatstone igen, det var mysigt att bo med Sabina, och jag gjorde fanimig lite vettiga saker. Synd bara då att jag är Sveriges fattigaste männska och inte har råd med det ! Så lyssnar jag på Losing you med Dead by April med, inte för att jag refererar till den, verkligen inte men den är fan inte positiv ! Men nu logga Malin in på msn, woho !

 

Nu blev det ett såntdär superpositivt inlägg igen, hejja mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0