Jag, Ledamot Nyman och förätterna

Hallåja


Jag har inte berättat om Mansfullmäktige va? Detta är någon tokighet som Joel och några mer i Whatstone har startat. De diskutterar kvinnor,alkoholhaltiga drycker och tvspel. Men i vilket fall som helst så passar jag nästan in i mansfullmäktige, det sa ledamot Nyman, eller Markus som han också heter. Han och jag hade jävligt kul igår kväll, vi diskutterade en hel del förätter, huvudrätter och efterätter. Ja detta är alltså mansfullmäktiges liknelser för ragg. Så det var ett himla tjat om att Markus fortfarande tittade på menyn. Jag dog lite kan man säga. Men Markus var ju sötast med och sa att jag till och med kunde vara en förrät, blev ju riktigt rörd ! :D Ja fast jag får ju påtala att pojken faktiskt fann sig en huvudrätt till slut.

 

Ja jag förstår om detta inlägget är fullt obegripligt för en utomstående, men det var så kul. Så jag kände att jag var tvungen att rapportera lite om det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0