Jag gillart

Hallåja


Idag har vart en mycket bra dag. Började med att jag skulle försöka gå upp hyffsat tidigt. Men det sket sig. Men jag kom iaf upp efter ett tag. Gick ut och gick, sen så fixa jag mig och så kom Malin hit ! :) Vi har haft en bra dag, en hel del skrattande kan man säga. Varför vet bara vi! xD Men jag gillart, vi satsar påt! xD


Resten av kvällen har jag inga planer för, kanske läsa lite i FBK magasinet som kom idag, har ju bara hunnit kolla igenom det lite snabbt. Fanns ett väldigt trevligt repotage med Dragan Umicevic. :G Och ikväll ska jag hoppa i säng i tid med, för imorn ska jag upp så jävla tidigt, ska till min jobbcoach på möte. Men det kanske är givande det med !





Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Maliin

Bilden är snygg!

2009-09-24 @ 17:35:06
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0