Håhå

Hallåja


Sitter här i min vidriga bakfylla och spanar in lite studio FBK. Och som ni kanske vet har jag varit förkrossad över att kärleken i mitt liv Dick Axelsson har lämnat laget för äventyr i mindre rinkar på andra sidan den stora pölen. Men nu förstår ni upptäckte jag att det allt finns lite ögongodis bland de nya spelarna. Typ Fredrik Lindgren, Dragan Umicevic och Severin Blindenbacher. Så jag överlever nog den här hockeysäsongen med.


Och på lördag är det försäsongsmatch ! JAJAJAJAJAJA! Jag har hockeyabstinens ska ni veta. Har ju inte fått kolla på svettiga skäggiga män hela sommarn. Ja jag tycker fakstiskt om själva sporten också. Så fan mycket bättre än bögboll. Det enda fotbollslaget som är värt att titta på är våra kära äskare ! Det är en sak som är säker.


Men jag återkommer
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0