Gusten vår gud

Hallåja

Nu ska jag författa ett inlägg om Törebodas största man, storbloggaren Gusten. Hans mycket stora och populära blogg finner ni här: http://arbetarbroder.blogg.se

 

Men givetvis så klarar sig Gusten mycket bra utan min lilla länkning, han är ju en storbloggare av rang. Eller han ska bli iaf! Det är han som ska sätta Töreboda på kartan. Kanske inte så mycket att sätta på kartan. Men det är Gusten vi pratar, så när han är som störst så kommer folk vallfärda till Töreboda för att se orten som formade denna stora man!

 

Och här, ett bildbevis när jag fick träffa min stora idol. Kan ni tänka er, jag fick träffa Gusten?! :O AAAAAAH :D



Så nu mina vänner, läs hans blogg. De kommer förändra era liv !


Kommentarer
Postat av: Malin

Gusten är vår kung :D

2009-09-03 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0