Freitag über alles !

Hallåja



Est es Freitag. Nej jag tror inte att den tyska meningen är grammatiskt korrekt. Men ja som sagt, det är fredag och jag har absolut inget planerat. Hur jävla tråkigt är inte det då? Var i Mariestad tidigare idag, mamma och Pander skulle dit och jag kände att jag ville komma utanför hemmets väggar så jag följde med. På Willys träffade jag Kim, han sa att jag stog i vägen, alltid lika trevlig den där ! :D


Jag är sur för att min cphand idag gör ondare än vanligt, kan knappt författa detta inlägg. Funderar på att ta en yxa eller nåt och hugga av skiten med !


Men som sagt om ni känner att ni bara har ett superstort behov av att träffa mig så är det bara att höra av sig !


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0