Det gick ju bra !

Hallåja


Så var nedsläppet i årets elitserie avklarat. Färjestad vann med 3-2. Men jag var lite nervös där ett tag! För nog för att de spela riktigt bra så var andra och tredje perioden inte allt för bra. Men som sagt det tar tid att bygga ett nytt lag, men jag tycker att de gör det riktigt bra ! Men Severin Blindenbacher är nog troligtvis årets sämsta värvning? Nästan lite Divic över han, så dålig vill säga !


Ojojoj, mitt bloggande om hockey låter ju nästan proffesionellt ! Sportbladet nästa ! Men å andra sidan så har jag ju lite svårt för att vara opartisk och undvika fula ord när det gäller motståndarlaget, och ibland handlar det ju lite väl mycket om hur sexiga svettiga män i skägg är. Så Sportbladet får nog klara sig utan mig.


Men nu äre roast på Berns som gäller !


Pusshaj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0