Det är dags för freeeeedagsmys!

Hallåja


Nu sitter jag här och degar igen. Men jag har faktiskt vart duktig och klippt gräset. Och imorse planerade jag att stiga upp vid 10, tryckte på snooze en gång, och sen har jag stängt av alarmet i sömnen för nästa gång jag vakna så var klockan tio över elva. Jag är alltid lika hopplös !


Men ikväll blir en lugn kväll för imorn ska jag upp tidigt och jobba. Hard work work ! Så har ni inget bättre för er imorn så kom förbi Apoteket KonvaljenElins Esplanad och säg hej ! Eller nej förresten det är handelshelg i Skövde, det lär vara smockat med folk iaf, så gör inte det!
Men när jag är färdig med jobbande så drar jag vidare mot Smeby, där ska det mysas järnet med Malin och Leif. Och Malin ska bjuda på lax och mos, något jag har sett fram emot hela veckan ! Och sen ska jag och Malin scheeeeda i dubbelsängen, och jag ska ha på mig hästtröjan, min vanliga sovtröja hos Malin, den är mintgrön med hästar på, den är hawt! Det är typ helgens planer !


Så om jag inte uppdaterar på ett tag vet ni varför. Inte för att jag tror att jorden lär gå under utan mig.

Så fucking snygga båda två <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0