Destination Whatstone

Hallåja

Jag har tråkigt. Så jag läser en massa fjortisbloggar, så inte givande överhuvudtaget. Men jag är så jävla uttråkad. Funderar nästan på att drämma huvudet i väggen eller nåt. Då får man ju lite action iaf. Men jag hoppas att Joel ringer igen, prata med honom i telefon ett tag förut, det var givande, det är alltid lika givande att prata med honom. Och på söndag får jag träffa honom. Har jag nämt att jag längtar till nästa vecka? Då blire min gamla hemby Whatstone för hela slanten, ska bli så jävla skönt och slippa skiten Töreboda. Jag menar längst bort jag har vart i sommar har vart Varberg och Lysekil. Har ju bott hemma hos Malin ett par gånger med, scheeeeed. Men nu alltså blire Whatstone, har fanimig saknat stället, eller så har jag kanske saknat människorna? Ja inte vet jag, jag vet däremot att jag känner mig jävligt bitter? Inte ok.


Men nu blire oboy och Efterlyst.


Men jag återkommer
PUSS :*

Jag och hjärtarna mina i Varberg. <3


Kommentarer
Postat av: Maliin

Oboy, najs <3 jah men jag är inte bitter tur det !

2009-09-02 @ 21:10:35
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0