Das proletär !

Hallåja

Imorse vid 9 fick jag ett spännande uppvaknande, min chef ( eller min mammas chef kan man också säga ) ringde och fråga om jag kunde jobba, nu är det ju så att jag inte badar i pengar, så snabb som en iller for jag mot Skövde, och jag har jobbat och stått i hela dagen. Så nu är jag typ tröttare än tröttast. Funderar nästan på att sova, eller nej nu överdrev jag en hel del. Förövrigt så var jag nästan påväg att hänvisa folk till systemet ett tag, för varenda jävel frågade efter handsprit, för guds skull, ni behöver inte bada i det bara för att man tydligen kan få nåt som ska kallas för svininfluensan, jag blir ju irriterad på riktigt! Och typ Sveriges snyggaste postenarbetare var inne och köpte alvedon med, eller vare ipren, ja inte fan vet jag, men han var HET! Japp, det är sånt jag gör på apoteket, spanar på killar och driver med kunderna i mitt huvud. Även lite drivande av kunder med Annika. Det är loligt, Annika är lolig. Hon och jag stog och fick ett litet damputbrott på påsarna, för Apoteket har bytt påsar, och de nya är så fan mycket sämre än de gamla! Så jag hade tänkt leta upp personen som har bestämt detta byte och typ döda han, för det är klart att det är en man som har kommit på en sådan dålig sak, det förstår ju vem som helst!

 

Men mer om min dag som proletär finns inte att säga.

 

Jag saknar Malin Carina Victoria Johansson med. <3


Kommentarer
Postat av: Maliin

gött med pengar (Y) B) haha, wohoo, spana på killar, säg till om du behöver hjälp (A) ;D

2009-09-04 @ 14:32:31
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0