Back to school

Hallåja



Här sitter jag och är lite smånervös, för idag ska jag med Sabina till skolan. Eller ja hon är ju redan där, men jag ska dit när deras luch är slut. Vilket är om typ 40 minuter. Då ska dom ha psykologi med Håkan, en lektion som jag mer än gärna spydde på när jag själv gick i skolan. Fast Håkan är en fin man, det är bara det att han undervisar i två av mina hatämnen, Psykologi och Filosofi. Sen så har dom svenska med AC med, omg ska bli skitkul att träffa henne. Visste ni det mina barn att AC var med och åt snittar på premiären av hjulet? Så gammal är hon ! Sen så får jag väl ta och hälsa på YRA med, hon var ju trots allt min klassföreståndare i tre år. Någon som jag däremot absolut inte vill träffa är Anders, han och jag kommer inte riktigt överens kan man säga. Den jäveln sänkte mig i samhäll bara för att vi inte har samma åsikt. Och han hatar Mörtin, så han är ingen favorit hos mig. Så han ska jag undvika, eller möjligtvis kasta sten på !



Men om jag nånsin ska komma iväg till skolan får jag nog ta och sminka mig nu!
Men jag återkommer med mer info om min skoldag senare !
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0