åh herrejisses

Hallåja


Nu sitter jag här hemma hos Gusten, jag läste mitt förra inlägg. Inga stavfel, woho ! Men gårdagskvällen bjöd på att Kim sa att jag skulle ta mig till Leif, typ en halvtimme innan sista bussen gick, så det vara dra på sig nåt snyggt och förbättra sminket lite. Väl framme så blev det lite drickande och chillande. Och så dök Malin,Freddan, Hampus som nuförtiden ser ut som en 25årig nazist, inget negativt med det! Men dom och Sarah dök upp iaf. Så vi förfesta lite mer och styrde sedan vår kos mot Töreboda och Gusten. Och jädrar i min låda. Hos Gusten är det alltid fest. Och jag blev nog lite full tror jag. Orkade inte åka med dom andra på fotboll förut, var ju fortfarande full. xD Men nu har jag sovit några timmar och jag känner mig lite lite bättre.

 

Och förövrigt var detta lite halvsvårt att skriva eftersom att jag har en katt i knät, men den är så söt så. :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0